2. Методичний хайп

Слово «хайп» запозичене з англійської мови. Його значення - ажіотаж, галас, реклама, проте на відміну від традиційної реклами, основне завдання хайпу не інформаційне, а стимулююче. Сучасна молодь переконана, що хайп – це шлях до визнання.

Отож з метою популяризації кращого педагогічного досвіду та презентації інноваційних розробок, сприяння постійному професійному зростанню творчих учителів та розвитку їхньої професійної компетентності був обраний формат хайпу, гаслом якого став принцип взаємодії: «Give – get», що у перекладі означає: «Дай, якщо можеш – візьми, якщо хочеш». 

Мотивація до змін і бажання не тільки навчати, навчатися, а й ділитися знаннями допомогли налагодити методичну взаємодію педагогічних працівників у вебпросторі. Методичний хайп став платформою для створення творчого середовища, сприяв підвищенню рівня методичної роботи в гімназії, формуванню вмінь і навичок учителів презентувати власні надбання.

 

 Презентація методичного посібника Артемчук В.А. "Особливості впровадження інноваційних технологій - вимога часу щодо організації освітнього процесу в умовах дистанційного та змішаного навчання у професійній діяльності педагога-організатора"

 

Презентація методичного посібника  Баккалінської Н.В. “Застосування лексичного підходу у процесі викладання англійської мови”

 

Презентація практичного посібника Бовсуновської А.Л.  "Програма інтегрованих занять із формування здоров'язбережувального середовища в умовах НУШ "Дім моєї мрії...""

 

Презентація навчально-методичного посібника  Богун І.А. "Розвиток інформаційно-цифрової компетентності здобувачів освіти на уроках трудового навчання"

 

"Школа  професійної компетентності"  як форма методичної роботи в гімназії, Бугаєнко Н.В. 

 

Презентація дидактичного посібника Гаврилюк Т.О. "Ранкові зустрічі"

 

Практичний посібник Грабовської Л.Ю. "Театральне мистецтво як засіб розвитку творчих здібностей учнів початкової школи"

 

Майстер-клас з використання освітнього інструмента Class Dojo в умовах змішаного, очного  та дистанційного навчання молодших школярів, Ковальова Н.М.

 

Практичний посібник Кравчук Т.М.  "Біологія, 6 клас. Розробки уроків із тем: "Вступ" та "Клітина" з елементими медіаграмотності" 

 

Фурзікова О.М. Практикум. Експериментальні задачі та досліди з фізики