Новини: Предметна декада математики, фізики та інформатики у БМГГ 2

Традицією в гімназіє є щорічне проведення предметних декад, зокрема декади математики, фізики та інформатики.

Це дійсно корисно, вносить різноманітність у освітнє життя. Підвищує рівень знань учнів з предметів. Розвиває творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до навчання, самостійність та наполегливість. Виховує вміння працювати в групах, почуття відповідальності.

Для учнів 10-11 класів Полюга Н.Л.провела гру «Комп'ютерний турнір». Інтелектуальну гру «Комп'ютерний геній» для учнів 8-9-х класів. Серед учнів 7-х класів Полюга Н.Л. та Шевельова Н.Л. провели змагання-вікторину "Я знаю інформатику". Шевельова Н.М організувала конкурс малюнків серед учнів початкової школи «Комп’ютерна техніка у моєму житті». Учні 2-х класів працювали над створенням новорічної анімації у середовищі програмування Scratch. Учні 4-Б класу виконали проєкт «Я-винахідник», під час якого створювали інформаційні моделі роботів за допомогою різних прикладних програм.

Вчитель фізики Фурзікова О.М. провела в межах декади фізичну гру. В ході гри діти розгадували загадки, складали слова – фізичні терміни (завдання «Анаграми»), за одиницями вимірювання визначали фізичні величини (завдання «Вгадай фізичну величину») а за допомогою міміки та жестів показували фізичні прилади та вчених (завдання «Показуха»).

Фізика як наука не можлива без проведення експерименту, тому значна частина заходу була присвячена саме дослідам. Вчителем було продемонстровано досліди «Хустинка, що не згорає» та «Кипіння води у паперовій склянці» а здобувачам освіти потрібно було пояснити результати дослідів, використовуючи знання з фізики. Також дітям пропонувалось виконати експерименти з подальшим поясненням, під час яких вони пробивали кульку голкою так, щоб вона лишилась цілою, намагалися досягнути рівноваги, з’єднавши дві виделки та сірник, діставали монету з води, не замочивши рук, робили місток із паперу, що витримує склянку тощо.

Зацікавленість дітей викликав конкурсний, ігровий характер заходів. Учасники показали теоретичні знання, вміння розв'язувати різні завдання, розкрили творчий потенціал.

Позакласна робота є невід'ємною частиною всієї освітньої роботи. Вона поглиблює знання, залучає до вивчення предмета учнів початкової і середньої школи, сприяє розвитку їх інтелекту, розширює світогляд.